کد خبر : 2             زمان انتشار : 1399-12-27      ساعت 17:58          تعداد بازدید : 214
بهترین مراکز تخصصی ناباروری
ازآنجا که مرکز درمان ناباروری نقش مؤثری در پروسه درمان دارد و انتخاب بهترین مرکز کاری دشوار و درعین‌ حال حائز اهمیت است ؛ ازاین‌ رو ما به معرفی بهترین مراکز درمان ناباروری در ایران که از نظر ارائه خدمات و امکانات در بالاترین سطح قرار دارند ، می‌پردازیم
ازآنجا که مرکز درمان ناباروری نقش مؤثری در پروسه درمان دارد و انتخاب بهترین مرکز کاری دشوار و درعین‌ حال حائز اهمیت است ؛ ازاین‌ رو ما به معرفی بهترین مراکز درمان ناباروری در ایران که از نظر ارائه خدمات و امکانات در بالاترین سطح قرار دارند ، می‌پردازیم :

مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری نوین مشهد
مرکز درمانی نوین مشهد ، یک مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری است که در سال ۱۳۸۶ تأسیس‌ شده است . این مرکز با ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی به زوجین نابارور ، در زمینهٔ‌ های درمان ناباروری ، سلامت جنین پیش از لانه گزینی ، سقط مکرر و... به موفقیت‌ های چشمگیری دست ‌یافته است .

رادینا سلامت ، اولین سایت تخصصی درمان ناباروری در یزد
سایت رادینا سلامت که در زمینهٔ توریسم درمانی در یزد فعالیت دارد ، برای درمان ناباروری در یزد ، در کنار شما خواهد بود .
شما می ‌توانید با مراجعه به raadinahealth.com برای رزرو نوبت و همچنین بهره‌ مندی از پکیج کامل گردشگری سلامت (خدمات همیار بیمار ، ترانسفر ، اقامت ، تورگردشگری و سایر خدمات رفاهی ) اقدام کنید .
نازایی
مرکز ناباروری رویان در تهران
رویان ، یک مرکز تحقیقات علمی برای درمان ناباروری و سلول‌ های بنیادی است که در سال ۱۳۷۰ توسط دکتر سعید آشتیانی و گروهی از محققان تأسیس شد . پژوهشگاه رویان تهران ، قطب تحقیقاتی در سطح بین‌ المللی است که تاکنون به موفقیت‌ هایی در زمینهٔ ناباروری دست‌ یافته که برخی از آن‌ ها عبارتند از :
داشتن اولین فرزند ICSI در ایران
تولد فرزند اول حاصل از IVF در تهران
تولد فرزند اول ناشی از تکنیک PGD در ایران
تأسیس بانک تخمدان
تأسیس بانک عمومی و خصوصی خون بند ناف
تأسیس نخستین بانک سلول‌های بنیادی جنینی و غیرجنینی کشور

مرکز باروری و ناباروری اصفهان
مرکز باروری و ناباروری اصفهان در سال ۱۳۷۲ با هدف ارائه امکانات نوین و برتر در زمینهٔ درمان ناباروری و جراحی زنان راه‌اندازی شد و توانست به‌عنوان یکی از اولین مراکز درمان ناباروری در ایران به جایگاه قابل‌ توجهی دست یابد .
طبق آمار موجود ، میزان نتایج موفقیت ‌آمیز حاملگی در این مرکز با آمار موجود در کشورهای پیشرفته مطابقت دارد .
این مرکز درمانی در زمینهٔ‌ های مختلفی همچون اهدای تخمک ، میکرواینجکشن ، آمنیوسنتز ، هیستروسکوپی، سندروم هایپراستیمولیشن، رحم اجاره‌ای، IVF ، لاپاراسکوپی ، انتقال جنین ، سرکلاژ ، فریز جنین و... به فعالیت می ‌پردازد و ازاین ‌رو به یکی از بهترین مراکز درمان ناباروری در ایران تبدیل‌ شده است .

مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر اهواز
محیط آرام و استاندارد، تجهیزات پیشرفته و همکاری با بهترین متخصصان کشور، مرکز درمان ناباروری ابن ‌سینا را به یکی از بهترین مراکز کشور و منطقه تبدیل کرده و ارائه خدمات درمان ناباروری و سقط مکرر، هم‌ طراز با پیشرفته‌ ترین مراکز ناباروری جهان است.
از کدام شهر هستید و نظر شما در مورد این خبر چیست ؟ اگر اطلاعات تکمیلی دارید با دیگران در میان بگذارید
سعید-کوهدشت ( 1398-01-29 13:26 )
من وقتی متن رو خوندم به نظرم طرح خوبی هستش درسته زمان بر هست برای جا انداختنش ولی ارزش این رو داره که بانک ها با استفاده از این طرح این بحران رو از کشور دور کنند


.
بایگانی ها

تیتر 1

تیتر 2

تیتر 3

تیتر 4
شبکه های اجتماعی

تیتر 1

تیتر 2

تیتر 3

تیتر 4